I'm ill

Är hemma ifrån skolan idag, mådde inte alls bra när jag klev upp. Min mage gjorde ont som jag vet inte vad och jag mådde illa. Det är lite bättre nu men inte perfekt.
Istället för att gå till skolan nu sitter jag hemma och pluggar lite, jag har läst i "Da Vinci koden" och just nu tagit en paus ifrån forskandet om Bob Dylan. Isället funderar jag på vad jag ska äta? jag är ensam hemma (om man inte räknar med min tjockis katt) och jag har ingen aning om vad det finns för mat? får väl ta en titt i kylskåpet nu då..vi hörs senare =)

(bara för att jag lyssnat på några av Bob Dylans låtar nu eftersom jag och Hanna arbetar med honom, fastnade jag för 2 av hans låtar, dom var faktiskt riktigt bra. "The times they a-Changin" och "Blowin' in the wind".)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0