Just nu..är jag mätt

Jag gick bara på två program idag på gymnasiemässan (man skulle gå två). Jag kollade på hotellrestaurang och Es dans och teater, kanske inte precis dom jag vill gå men vi hittade inte till media och internationell på stagg, haha det var för stort.
Har ätit så jag är proppmätt nu iallfall. På dagen åt jag och Janette på Zorbas, deras buffé måste vara den godaste som finns! Sen nyss gjorde vi pannkakor. Tur att jag ska iväg och träna snart.

att det ska vara så svårt med gymnasieval :(

Kommentarer
Postat av: nermin

gå samhälle :D hähä

2009-11-17 @ 19:37:55
Postat av: tess

jo, det lutar åt samhälleinternationell/idrott/media. Men frågan är bara vilket? haha :D

2009-11-17 @ 20:01:31
URL: http://tesshansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0