Nu har jag..

..precis borstat igenom håret efter en skön dusch. Vi var väldigt många på träningen vilket var kul, men lite mindre spel tid vilket som var mindre kul. Men det var faktiskt riktigt jobbigt, det trodde jag inte det skulle var, ärligt talat tyckte jag bara det var skönt hehe, gutt att ha kommit igång med alla träningar nu!

Nu måste jag ta något och äta och sen plugga lite inför NO-provet som är på fredag. Vill vara ute i god tid nu känner jag (men jag vet själv att det inte kommer bli så..tyvärr). Ni får ha en mysig tisdagskväll :)
Förresten fick jag reda på idag att jag ska till Rom på sportlovet med min familj och mina kusiner, mysigt.

Vill slinga mitt hår nu :( (ska göra det snart igen)
gammal bild förresten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0