Tråkiga tisdag

Hejsan =)
Ganska tråkig tisdag idag. Jag var jätte trött i skolan och det hände verkligen inget kul. Sen var jag tvungen att åka iväg till vårdscentralen för att ta min första livmorderhalscancer spruta. Själva sticket gjorde inte ont men när dom sprutade in medlet gjorde det faktiskt ont..gillar inte sprutor.

Ända positiva idag är att fotbollsträningen börjar idag igen. För er som undrar så ska jag fortsätta med fotbollen iallfall tills vi börjar gymnasiet, då får jag se om det blir för mycket med allt. Lite tråkigt är att fotbollen är på dom två dagarna gympan är så jag missar alla gånger utom på söndagar. Aja, man får ta det som de kommer!


Tess i pälsmössa. Jag och Tilda köpte en i London, 1 pund tror jag dom kostade?! Billigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0