Trött..

Ahopp..då var höstlovet slut för denna gången då. Orkar inte med skolan, men som tur är brukar tiden gå ganska snabbt och jag längtar verkligen till jul. Det är en sån mysig tid hihi =)

Just nu har jag huvudverk..kanske beror det på att jag inte kunde somna igår och att jag gick upp tio i fem idag? Våran klass och en annan 9:a skulle åka till Viserum till någon ungdomsutställning där vi skulle få göra massa saker. Det var roligare än jag hade trott men resan dit var sjukt jobbig, men tågresan hem var ganska mysigt. Kanske berodde det på allt bra tjej snack vi hade (jag, hanna, janette och johanna). Once again, i love you guys!
Snart ska jag äta lite mat, sen blir det väl att lägga sig i sängen och sova, har läxa tills imån. Frågan är om jag orkar göra den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0