we are like a puzzle that they managed to solve.



Hur mycket du än sårade mig. Hur många gånger du än har varit själet för att jag legat sömnlös om nätterna så kommer jag alltid tillbaks till dig.

Jag vet inte vad det är för speciellt med dig men något är det.
Jag tror inte på det folk säger, att man ska vara olika varandra för att passa.
För vi är precis lika du och jag. Samma vilja, samma drömmar, samma envishet om att få vad vi vill ha.
Jag såg mig själv i dig. Du visste inte riktigt vad du ville och valde ibland fel vägar genom fel situationer. Men ändå är det du som gjort mig stark. Dina ord har gjort mig till en bättre människa.
Jag tror att jag hade varit vilsen utan dig, men på något sätt hann jag ifatt dig och nu är vi påväg åt samma håll. Folk säger att dom inte förstår oss, vi är som en gåta som dom aldrig lyckats lösa.
Det finns ingen ledtråd till den gåtan, det finns bara två människor och något där imellan som ingen någonsin lyckats förstå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0