Woke up in London yesterday found myself in the city near Piccadilly

Äntligen kom jag in på blogg.se! Har det varit så för er också, att ni inte kommit in?
Förlåt för dålig uppdatering, har jätte mycketi skolan plus att jag inte orkat uppdatera så mycket nu förtiden. Men jag ska försöka hålla viljan uppe.

Idag var det en lång dag i skolan. Men ändå ganska skön, var på hur bra humör som helst och det gjorde dagen bättre =) Efter skolan åkte jag och Janette och solade en stund på Meddo. Det var ju halva priset där nu så det var jätte billigt (om man jämför hur mycket det kostar egentligen..)
Sen jag kom hem har jag bara pluggat no och hemkunskap. Skönt att vi har studiedag på torsdag och innebandy dag på fredag, wihu!

Just nu lyssnar jag på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0