Blekfis

Håller på att kolla lite på inlåst då och då. Men fattar inte varför alla tycker det är så bra? själv tycker jag inte alls det är kul att titta på..därimot kollade jag på "Mammas pojkar" för första gången och det var iallfall ganska kul. Men usch vad jag inte gillade dom fula tjejerna med silikonbröst och som rökte hela tiden, hur kunde dom få stanna kvar?
Usch..har lovat mig själv att jag aldrig, och jag menar verkligen detta, jag kommer aldrig röka. Fattar inte meningen med det?

Nu snart ska jag göra mina dagliga sit-ups och sen lägga mig i sängen. Simhallen imån på gympan, ska jag vara ärlig är ju sugen på att bada..men man kommer känna sig blek när man sätter på sig bikinin nu..


kom tillbaks sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0