Hemma

Yes! You heard me, i'm home..fast jag hade gärnat stannat några dagar till i den sjukt mysiga staden London. Ja, fy vad kul vi har haft det och London var verkligen en perfekt shoppingstad och hela staden var jätte mysig med gamla byggnader och röda bussar (dom gillar vi). Vädret var också perfekt, och för er som tror att det regnar hela tiden..fel.

Shoppat har vi gjort en massa, fast egentligen tycker jag att jag borde handlat lite mer än vad jag gjorde, ångrar mig lite nu. Vi skippade till och med Madam Tuso för att shoppa. Okej jag ville shoppa mer, men det hade vart kul att se alla vaxdockor. Men somsagt, det är absolut inte sista gången jag åker dit. Tilda och jag har redan bestämt att vi ska åka dit när vi är 17-18 så vi kan gå ut på alla nattklubbar vi blev tillfrågade att gå till..åh.

Det kommer några bilder nu, men det kommer fler sen när alla skickat, så ni får stå ut ett tag till.
I'M BACK!


I'm on a flight





Förlåt..vi hade rest länge och sovit 4 timmar..






Buckingham palace



Tilda







Ola -?- Frida

Läskiga hästar





Fotbollsmatchen



Tilda och Rebecka på starbucks.

Kommentarer
Postat av: tilda

åh, tesss vad jag längtar! ;D

2009-10-22 @ 16:02:34
URL: http://tildakajbjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0