Hissa Dissa

Hade inget att blogga om så jag bjuder på en liten hissa och dissa lista.



Träna - Jag har troligen kommit in i en sån här träningsfas, för jag kännner att jag har lust att träna exakt hela tiden. Om jag inte är på friskis och jympar ligger jag på golvet och gör sit-ups eller dansar. Finns inget bättre än att kunna gilla att träna.

Serier - En tråkig kväll, då man är klar med allt plugg och man kan bara sätta sig och njuta av dom senaste avsnitten av One tree hill, 90210 och Gossip Girl. Finns inget bättre program, i just love them

Mitt fetto till katt - Åh, det är så himla mysigt när man kan kurra in sig i sin katts päls. Mycket mysigare om den är tjock också (som min då)haha.



Att skratta
- Ett gott skratt förlänger ju livet, så varför ska man inte hissa det? förresten så älskar jag att skratta. Och just idag har varit en såndär skrattig dag ni vet? Haha


(om ändå alla reklamer kunde vara såhär roliga..haha)



Camilla i idol - Hur f*an kunde hon gå vidare? asså vad är det för någon sjuk schlagermänniska som har hörfel och förstör låtar?..nej henne vill vi inte ha kvar.



Äckliga snubbar på msn
- Jag vet inte hur många som addat mig nu som skickar förfrågan om webb. Efter att tryckt på "acceptera inte" linken ett flertal gånger blockar jag dom tillslut för dom ger sig aldrig. Dessutom har alla konstiga namn så som Yousti tex.

Väntan -
Jag är trött på att vänta nu, tills helgen, London, New Moon, Min födelsedag, tills dom sätter in Tess i kalendern istället för Klemens? Haha..skämt å sido på den sista, haha

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHHAHHAHA, den sista xD

OMG XD XD

tess istället för klemens, jomenvadfan är klemens för namn :O xD <3

2009-10-10 @ 16:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0