I couldn't prepare myself for this fall.

Idag är det inte min dag. Den varit fylld med ångest och besvikelse..att det tar aldrig slut.
Okej, jag vet att jag är inne i den månaden, den speciella som alla killar slipper. Men det är inte orsaken till att jag är deprimerad. Det finns dagar långt innan månaden då jag kännt exakt lika dant. Det kan vara blandade känslor. Att inte vara bra nog, söt nog, smart nog, smal nog..det finns många. Det finns saker jag vet, som kan påverka stora personliga problem, saker som ingen i min omgivning vet om förutom jag. Jag skulle vilja skrika ut all min ilska och besvikelse, men jag är rädd att det kommer påverka saker jag älskar, och är rädd att mista.Dagarna kan gå, från morgonen då jag kan känna ångest och bara vill slippa skolan tills kvällarna då allting bara känns fel. Jag kan titta mig i speglen varje morgon och bara hitta fel, att inte hitta något man kan tycka om hos sig själv kan vara jävligt jobbigt ibland. Jag kanske talar om den yttre delen nu, men det finns saker på insidan jag också velat och vill ändra på. Att kunna välja val som kommer påverka framtiden har gett mig ångest, kommer jag verkligen kunna ha förmågan att bli något? något bra? någon som är älskad?. Detta är frågor som jag vet att ingen kan svara på, inte ens jag själv. Men för att bli något bra, eller att lyckas. Måste jag tro på mig själv, jag måste kunna bekämpa ångesten och omvandla den till något bättre, något som gör mig starkare. Detta är bara en vanlig kväll som jag tvivlar på mig själv. En dag då jag sakta faller mot marken.

To not be good enough



Kommentarer
Postat av: tooowe

feel the same way babe<3 jag finns!

2009-10-13 @ 22:22:27
URL: http://toweochmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0