Impossible means nothing to me

Godmorgon. Jag vaknade för en stund sen och har hunnit äta frukost nu. Mamma bakar bullar (eftersom det är kanelbullensdag) så jag väntar på att dom ska bli klara, mums.

Igår kväll var jag som sagt hos Moa med lite folk och det var jätte trevligt. Vi stannade inte så jätte länge utan vi var tvungna att dra halv ett. Men en lyckad kväll blev det iallfall.
Nu sitter jag här med träningsverk i benen efter all dans igår..men ikväll kör jag ändå på intensivgympa. Kan behövas nu när det är uppehåll med fotbollen.


Det verkar som om alla gillar vita converse?






Dom sminkade Linus, men självklart tog han bort det
sen, haha :)

(bilderna lånade ifrån Moa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0