It's ANNIE TIME!

Konserten var skit bra. Alla var hur duktiga som helst och sminkningarna vara bara för grymma. Vilket som kanske var ett minus var ju att dom hade "rocktema" (tror jag?) och det inte min typ av smak när det gäller musik, men det var bra ändå.Antonia, ni vet hon som var med i idol? hon sjöng och jag tyckte verkligen hon borde gått vidare, flickan är sjukt duktig på det hon gör.
När vi skulle åka hem var vi tvungna att vänta en timme på bussen, och det var de tråkigaste jag gjort. Torsås? hur mycket händer det där, haha. Men tillslut kom vi på bussen och då började vi ha kul som vanligt.
Annie har varit här sen vi kom hem och tills nu. En rolig dag måste jag säga!


Picture from a summerday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0