Movietime.

Är inne och kollar lite vilka bios (säger man så?) som snart har premiär. Och det är faktiskt ganska många spännande. Bland annat Fame, som har premiär redan nu på fredag. Filmen har nästan allt jag vill att det ska vara i en film..den handlar om en massa ungdomar som sjunger, dansar och andra saker inom musiken och hur dom ska förverkliga sina drömmar.
En annan film som har premiär 28/10 som jag och min kusin ska se (har redan bokat biljetter till premiären), och det är förstås filmen om Michael Jackson sista tid i livet, "This is it".  En självklarthet att se den.
Två andra filmer jag vill se är "2012" som har premiär 13/11 och sen förstås New moon den 20/11. I look forward.
Läste just nu att det ska komma en fjärde Pirates of the Caribbean 2011. Wihu!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0