Rainy sunday

Tjena! Har nyss kommit ur duschen. Riktigt svettigt var det idag på gympan, men riktigt kul och jag tyckte det behövdes efter en slappdag. Imån tror jag att jag ska in till stan en sväng, måste lämna in min nya mössa mot en ny, märkte att den var sönder när jag precis hade köpt den..surt. Sen måste jag även plugga, konstigt va? jag ska faktiskt göra so-prov på tisdag, men det är för att jag inte gjorde det i fredags för jag varit borta så då valde jag att göra det nu istället.


"Feliz navidad, feliznavidad.......I WANNA WISH YOU A MERRY CHRISTMAS
I WANNA WISH YOU A MERRY CHRISTMAS I WANNA WISH YOU A MERRY
CHRISTMAS FROM THE BOTTOM OF MY HEART" haha.. i love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0