RIP


Therese Johansson Rojo

Jag tycker det är hemskt. Riktigt hemskt, att två personer som tagit en 15-årig flickas liv bara ska få 1 år och 8 månader. Vad har det tagit åt Sverige och domstolen? förstår dom inte att detta är för lite för någon som mördat en person? 4 år är det max man kan få, och tycker ni inte att dom borde fått mer än detta?.Jag kan inte säga att jag förstår hur flickans föräldrar eller vänner känner just nu eftersom jag aldrig varit i den här situationen men jag kan tro att dom som jag tycker det är orättvist, helt enkelt förjävligt. Det är iallfall så jag känner. Föräldrarna till Therese fick en livstid av sorg medans mördarna fick 1 år och 8 månader straff. Det är orättvist, världen är orättvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0