Russian Roulette

Sjukt roligt har vi haft idag i skolan, jag, Janette, Hanna och Johanna. Det gamla vanliga gänget som hela tiden har så roligt ihop, jag tror vi har fått tillbaks våran sköna humor och gemenskap efter en "paus" eller vad man ska säga. Men nu ska inget kommer i vägen för oss, jag älskar er mina knäppa vänner =)

När jag kom hem ifrån skolan så hade jag fått ett brev om att jag kunde hämta skolkatalogen nu, inte alls kul..okej det är kul att kolla på alla andra, men jag blev så dålig så det kommer inte bli kul att verkligen ALLA kommer se mig.
Kvällen består av att plugga och träna (om jag hinner). Nu är det bara en dag kvar sen är det höstlov, då f*an ska jag sova mycket.

Nya bra låtar!
Rihannas nya singel "Russian Roulette"
Alicia Keys "Doesn't mean anything"
Sean Kingston "Addicted"
Lady Gaga "Bad romance"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0