This is a happy day

Åh, äntligen har Mario´s nya album "DNA" kommit ut på Spotify. Älskar hans låtar, speciellt "Stranded"..Nu kan man ju byta lite och lyssna på Spotify. Ska jag vara ärlig lyssnar jag inte alls mycket där längre eftersom dom har långt ifrån alla låtar. Så jag har hållt mig till Itunes där ett tag.

Dagen har verkligen vart toppen idag. Jag är på toppen humör och känner mig gladare än på länge. Saker som kan bero på detta kan väl vara att jag fick MVG (62/62) på engelska provet, wihu..På lördag ska jag åka till London tills på tisdag med fotbollslaget, inga prov eller läxor imån plus att det är fredag och det innebär dans och en dag närmare London. Ser ni hur mycket "braiga" saker det finns idag?
(Mindre bra saker, matteprov idag, det regnar och blåser kallt, jag måste städa mitt rum)



"look how happy she is"

Kommentarer
Postat av: :)

Dansar du?

Kan du inte berätta lite om din dans ? :)

2009-10-18 @ 18:20:37
Postat av: tess

Ja det gör jag och har gjort det ganska länge nu, streetdance :) jo visst!

2009-10-21 @ 15:20:14
URL: http://tesshansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0