This is what i did.

Åh, jätte mycket förlåt! Jag har inte haft tid och blogga nu när min kusin har varit här, vi har haft allt för roligt.
Jag kom nyss hem ifrån hansacity. Ska jag vara ärlig tycker jag inte alls om det nya modehuset. Kunde dom inte skaffa dit några nya butiker som vi inte har här i Kalmar istället för dom gamla vanliga Ginatricot och MQ? nej, sånt blir jag lite besviken över.
Jag köpte bara ett par nya lacktights mina andra som jag beställde ifrån nelly long time ago, har gått sönder. Förresten behövde jag några nya till palace ikväll. Ja, ska ni gå eller? Jag tror jag och Annie ska gå, vi har inte fått dansaloss på riktigt länge nu..hihi!

Jag och Lovisa såg ju på "This is it" igår. Den var jätte bra, men man märkte att han var jätte smal och att han inte alls hade den kraften som han hade förr i tiden. Men det är ju inte så konstigt när man är 50 år och förbereder sig på 50 konserter. Jag började faktiskt gråta när dom visade bilder på honom när han var liten..haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0