Tonight you go by my rules

Gympan var jobbig och svettig idag! Kanske var det för att jag tog ut all min ilska och gjorde om det till något bra.
Idag har det inte varit någon bra dag, kan väl säga att det var den jobbigste dagen på länge, men vilket som var lite skönt var att jag fick ut iallfall en liten del av det jag inte kunnat säga till någon förut...men ändå var det långt ifrån allt.

Imån kommer det garanterat bli en bättre dag. Lovisa (min kusin) kommer hit och vi ska gå på premiären av Michael Jackson filmen "This is it". Ska bli hur kul som helst, men Lovisa och jag tror att vi kommer börja gråta, haha, är man stora fans är man ;)


Jag Lovisa Towe
(på midsommarafton i sommras, okej vi var koncentrerade haha.
Förresten så vann jag hihi!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0