Towe Linnér

Cha biatches! :)
Okej..fråga mig inte vad det dära var. Just nu håller Towe på att kissa på sig så hon sa
"See you later biatch" och stack in på toan. Ja i nödsituationer vet hon inte riktigt hur
hon ska hantera sitt språk.Iallfall, enough with the crazy stuff.
Towe och jag har precis tagit en massa fula bilder..och ja, ni ska få se någon,
en kan ni få sen tycker jag det räcker. Nu kom Towe tillbaks haha!
Hon sa att jag skulle skriva det så ni läsare inte tror att hon sitter på toa i evigheter.
Ha en fortsatt bra Halloween.


Let's get crazy tonight


Kommentarer
Postat av: ina

hey u! Haft en bra halloweeeni?

2009-11-01 @ 12:34:28
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0