Yeah!

Hej på er! Nu är jag hemma ifrån Örebro. Det var super mysigt där för vi bara umgicks med våra kusiner och mostrar. Skrattade mycket gjorde vi också, så min helg har varit jätte bra.
Skolan idag då..var hur seg som helst. Jag var jätte trött som vanligt så jag orkade knappt fixa mig på morgonen, smetade bara på lite maskara och satte upp håret i en toffs, casual. Men jag måste fixa mig lite bättre snart eftersom jag ska hem till min moster Towe, som fyllde år igår, så vi ska fira henne. Jag ska bli bättre på uppdateringen nu, vänta bara..


Min söta kusin Eliott och min moster Annika. Martin
och Lotta (min andra kusin och moster) blev inte
med på bild).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0