Ber så hemskt myket..

..ursäkt för att jag inte uppdaterat på länge. Har städat mitt rum hela dagen så jag har inte haft tid (har behövt städa rummet sen 3 veckor tillbaks, det såg ut som ett bombnedslag hehe). Så det är de jag har gjort idag.
Ikväll så ska jag nog träffa några sen får vi se vad som händer. Något kul är det ju allitd.

Förresten blev det ingen myskväll igår för mig och Janette, det blev mer som en tjej kväll. Jag, Janette, Annie, Wanissa, Ewelina, Emelie och Bella träffades. Kvällen slutade inte som vissa ville.. Just nu spelas "Every Body Hurts" på radion.. kanske beskriver den sista delen av kvällen. Men jag hoppas allt löst sig nu.


Jag, Ewelina, Wanissa, och Annie. Haha! I love you guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0