Fashion

Ja, vad tror ni att det blir för mode nu i höst/vinter? här är några saker jag tror det kommer finnas mycket av.


Det har varit mycket paljetter nu denna säsongen
och det tror jag att folk kommer fortsätta med.
Förövrigt tycker jag klänningen är hur snygg som helst


Butikerna har börjat lite med det, grafiska
mönstret "houndstooth" kommer nog finnas
på många nu i höst. Själv ser jag tantig ut
i det, men på vissa är det fint.


Viol och lila kommer vara en populär färg
i höst. Snyggt om man bär svarta accessoarer
till.


(kunde inte hitta bättre bild)
Jag läste också att i höst kommer trenden
vara lite "porrig" om man säger så. Bunny-öron,
latex, lårhöga stövlar och en massa skinn. Vilka
kommer då våga sig på denna trenden det är
frågan? själv

Förövrigt tror jag det kommer vara mycket "lager på lager" nu också. Själv tycker
jag det är riktigt snyggt. Den höga knuten mitt på huvudet och dom runda glasögonen
ja, den lite "töntiga stilen" kommer ha bytts ut mot en mer klassisk stil full med kavajer,
slipsar, och flugor i höstens alla färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0