Hihi

Känner att jag inte är så bra på att blogga nu för tiden, men jag lovar, jag ska skärpa mig.
Har kikat runt lite nu på både Dessie och Paows bloggar och ska jag vara ärlig hoppas jag att deras vänskap håller, jag tycker verkligen dom passar ihop och att deras vänskap är äkta, för man vet ju att inte varken Dessie eller Paow blir vän med den andra för att få mer läsare, eftersom båda har väldigt många.
Nu ska jag äta något, sen sticker jag upp till Annie där även Hanna är. Vi ska begrava oss i noböckerna som Hanna sa..kanske blir det kladdkaka på köpet? ;)


Kommentarer
Postat av: nils

Missa inte den nya bloggstjärnan.. Skriver om allt från bloggkändisar till en härlig vardag..



Kika in och följ ...



wwww.radiopojken.se

2009-09-28 @ 20:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0