Home

Hallå! Kom nyss hem ifrån skolan. Både uttråkat och roligt, med roligt menar jag ju så klart alla personer och med uttråkat..ja allt annat i skolan. Nu är jag skit hungrig men vi har inget jag är sugen på hemma..så får se vad det blir. Ikväll blir det förhoppningsvis fotbollsträning, det beror på hur det är med min fot, har ganska ont i den.

Alla vet ju att Lady Gaga är lite speciell när det gäller kläder. Men dessa tre outfit's var ju bara för mycket, vad har hon satt på sig egentligen?





Kommentarer
Postat av: hannapanna

din fot är blå för du inte hade allt man ska ha på pannkakor...

2009-09-07 @ 16:16:23
Postat av: Anonym

Haha, tyst med dig hanna det du har på är usch! haha :D

2009-09-07 @ 16:59:58
URL: http://tesshansen.blogg.se/
Postat av: hannapanna

det jag har på är godast haha :D hur är det med foten då? <3

2009-09-07 @ 20:09:21
Postat av: tess

USCH NEJ! Det är lite bättre nu som tur är, men den är fortfarande blå och svullen :(

2009-09-07 @ 20:41:58
URL: http://tesshansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0