Homeworks

Åh. Nu får det vara nog, har pluggat nästan hela kvällen nu. Var ju tvungen att skippa träningen pga att jag hade så mycket läxor. Får lite skuldkänslor nu efteråt, mår dåligt om jag skippar tränigarna faktiskt.
Vi har någon j*vla bild läxa som handlar om konst och det är en massa svåra ord man ska kunna till imån och jag fick reda på det idag, toppen tess..verkligen!
..Ska försöka kämpa vidare lite innan jag går och lägger mig. Som tröst åt jag lite popcorn idag, me love it, just ask my friends ;)

Det är sjukt, jag är helt beroende av den låten jag la upp igår: Jason Derulo - Watcha say. Hur sjukt j*vla bra är den inte?


Saken blir ju inte bättre när jag just kom på att vi har no prov nästa
vecka, great.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0