Min hals..

..Gör väldigt ont, jag vet inte varför, det rä inte sån halsont utan mer ont som om jag gjort något. Får hoppas det går över snart, har haft det hela dagen. Aja, jag har precis duschat nu efter fotbollskolan.
Och jag måste berätta vad jag såg när jag cyklade till träningen. Ni kommer aldrig kunna gissa vad det var, haha..en dildo, HAHA! Helt random att det låg en dildo vid kanten av vägen? haha, det fick mig att skratta.

Just nu är jag helt besatt av Kevin Michael, han har sån mysig röst och alla hans låtar är bra =)
Om ni har spotify eller något annat, sök på han då så får ni något bra att lyssna på.
Några favoriter:

It don't make any difference (feat. Wyclef Jean)

Ain't got you
We all want the same thing (feat. Akil Dasan)




Be happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0