Movie movie.

Måste först och främst be om ursäkt för att jag inte uppdaterat så mycket nu på sistånde, men ärligt talat så har jag inte varit så sugen. Har varit ganska trött efter alla långa, och då menar jag LÅNGA skoldagar. Skönt att det snart är helg.

Idag blev det en tur in till stan med Hanna. Vi fikade och kollade runt lite. Det fanns ju mycket man ville ha men jag köpte faktiskt inget. Ska snart kolla på filmen "He's jus not that into you" sen lite senare blir det idol. Grymt kul att det börjar nu igen, lixsom såg ni igår? dom två killarna? fyfan vad jag skrattade haha.



That's so good


Kommentarer
Postat av: janette

hahaha fyfan vad coola :O!

<3

2009-09-10 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0