Movietime

Nu har jag precis kollat klart på Terminator Salvation. Tycker inte den var så bra, det var för mycket vapen och robotar för att jag skulle gilla den. Jag älskar ju romantiska, skräck och dans filmer.
Så jag skulle inte säga att jag tipsar er om filmen.



..Till något annat som jag faktiskt borde påminna/berätta är att One Tree Hill säsong 7 äntligen satt igång. Såg första avsnittet här om dan, and i fell in love. Absolut min favorit serie, men det kommer ändå inte vara samma sak utan Peyton och Lucas. Men istället har ju det tillkommit två nya skådespelare, Clay som spelar Nathan's agent och Quinn som spelar Haley's syster.


Clay (Robert Buckley)                   Quinn (Shantel VanSanten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0