Nu är det lördagsmys

Äntligen lördag. Så sjukt skönt (glömde säga förlåt att jag inte uppdaterat på länge..). Var ju på Vallen igår och dansade loss, har inte dansat så på skit länge så det var skönt att få släppa loss, haha. Men annars var det tråkigt för det var inte så mycket folk, men det blir vad man gör det till, right?
Nu ikväll vet jag inte om jag ska stanna hemma och mysa eller ut och festa? är sjukt sugen på att festa men jag är också jätte trött och har ont i huvudet..åh, dagens ilandsproblem.

Jag var på stan idag med mamma, mormor, Lovisa, Filippa och Towe. Mormor skulle bjuda oss på lunch och vi åt på goda Zorbas. Jag köpte en jacka på stan och en tshirt med tryck på, ni ska få se bilder på det =)



Igår såg man ut så. Not so good picture


..och detta köpte jag idag.
Jackan är ifrån Vila och tshirten är ifrån MQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0