Tess hissar och dissar.



Musik
. Ja det måste verkligen vara min absolut första "hissasak" här på listan. Vem älskar lixsom inte musik? Det kanske inte verkar så logiskt för er men musiken har faktiskt hjälpt mig här i livet. Som när du har en dålig dag och allt bara är fel, då sätter du på din favorit låt och ibland kan det faktiskt kännas bättre. Texterna i musiken kanske beskriver exakt hur du har det, och då får du någon slags medkänsla. GO MUSIC!


Min plast morfar.
Ja, han är verkligen den bästa plast morfarn man kan ha. Han har sagt till mig och mina kusiner om och om igen, om det är något vi behöver eller undrar över ska vi bara komma till honom. Vad det än är vi ber, pengar, någon som lyssnar, så ställer han alltid upp. Helt underbar

Dans. Det är farligt så mycket jag älskar det. Det går inte en dag utan att jag sätter på lite bra musik och bara börjar dansa till rytmen. Dans är verkligen en viktig del av mig, och på dansgolvet kan jag alltid vara mig själv och som man säger..dans är språket alla talar.



Kissie.
Okej visst jag läser hennes blogg, och ja jag vet att hon inte är så som hon är på bloggen i verkligheten. Men jag tycker hon bara är för patetisk, varför trycka ner människor som har rött hår och unga mammor? bara för att man inte har blondt (nästan vitt) hår och rosa läppar så är man inte lika bra? inte lika snygg? pffff.. Så ytlig hon är. Och förresten varför vill man att 80 % av sina besökare ska hata än?

Facebook mail. Något jag stör mig riktigt mycket är att en gång i minuten kommer det ju mail ifrån Facebook. Om man  t.ex. tryckt "gilla" på en sak så måste det komma mail om alla som har "gillat" och kommenterat det också? onödigt

Spotify reklamen. Vem orkar skaffa spotify premium? snälla snälla..ta bort reklamen och låt oss njuta av musiken istället :(

 

Heavy Metal och Hard Metal. AJJJJJJJJJJJ! Min öron, snälla är detta verkligen musik?  


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag hatar oxå den jä*la spotify reklamen ..

2009-09-22 @ 11:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0