That's bad

Eller hur är det dåligt av mig att jag inte lagt upp så mycket musik tips, men vet ni vad? Nu kommer massa bra nya låtar som ni ska få njuta av!

Akon - She's so fine
Akon - Troublemaker
Akon ft Billy Blue - Story of my life
Fabolous ft The Dream - Put it in the bag
Tiffany Evans ft Ciara - Promise ring
Sterling Simms ft The Dream & Jadakiss - All i need
The Dream - I love your girl
LL Cool J. Feat The Dream - Baby
The Deam ft Kanye West - Walking on the moon
Ne-Yo - It just aint right
Ne-Yo - Don't worry me now
Chris Brown - Love rocket
Chris Brown - Hallow

(Mycket "The Dream låtar"..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du lägger ju upp låtar som inte finns med på spotify? :(

2009-09-09 @ 07:13:19
Postat av: tess

Jag vet, vissa låtar finns inte på spotify vilket jag tycker är dåligt eftersom jag mest anväder det, egenligen har dom jätte lite utbud av alla dom bra låtar som finns, vilket som är synd. Men kör ladda hem om dom inte fanns :)

2009-09-09 @ 15:21:42
URL: http://tesshansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0