Väskan

Har precis kollat klart på Änglar och Demoner. Bra film tycker jag allt, hela tiden spänning och Tom Hanks är ju en sån bra skådespelare. Jag ska snart gå och lägga mig eftersom vi har återträff imån med konfirmationen och då ska vi samlas klockan 11.00, hur ska jag orka upp?

Vet ni? jag kikade in på mysigt.devote och såg att hon nyligen varit i London och hittat en nästan lika dan Alexander Wang väska fast mycket billigare på Zara, how great is that? (dock var nitarna i silver, men det är nästan snyggar än guld) Om jag hittar en sån i London, då ska jag ha den.


Bild lånad ifrån mysigt.devote.se

Kommentarer
Postat av: tilda

yeah Tess vi shoppa som aldrig förr! London here we come! :D haha

2009-09-27 @ 20:49:40
URL: http://tildakajbjer.blogg.se/
Postat av: tilda

yeah Tess vi shoppa som aldrig förr! London here we come! :D haha

2009-09-27 @ 20:50:02
URL: http://tildakajbjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0