Finally!!!!

Ha! Jag hade rätt..haha fan vad glad jag blir nu. Om ni går in på kategorin "musiktips" så går ni längst ner till sidan och sen trycker ni "tidigare inlägg" så skrev jag den 15 september om låten Jason Derulo - Watcha say. Jag skrev att jag kände igen den ifrån någon serie och att jag trodde det var ifrån O.C. Och nu när jag precis kollade klart på avsnittet då Marissa skjuter Ryan's bror Trey (säsong 2 avsnitt 24) så spelas det en låt i slutet och där sjöng dom exakt som Jason sjunger, alltså det i början..Wha- wha- what did she say? Mmmm whatcha say..osv. Det sjöng dom exakt med samma melodi, och det var inte Jason som sjöng den. Därför måste Jason ha härmat dom, och vem hade rätt från första början? hihi
(virrigt inlägg)

Orginal: Imogen Heap - Hide and seek
(lite innan slutet kommer det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0