PISS OFF!

Idag har det varit en sån dag som mycket har gått fel, och det är lika med att jag får damp och flippar ur och nästan tar sönder vårat internet system. Yepp så har min dag varit, förutom att Annie karlsson fors har gjort det lite ljusare, eller ja mycket om jag ska säga så. Synd att vi inte träffas lika mycket som när vi var mindre, men vi får se till att ändra på det!

Förövrigt så är jullovet slut. Det snöar väldigt mycket. Jag vill ha nya snygga converse och inte lika dana som alla andra har nu förtiden. Jag vill ha en kick ass snygg jacka som helt plötsligt var slut. Jag vill ha Rom och sportlov. Jag vill ha dig.


Thailandet har det tur som kommer att få ha dig där i 2 och en halv vecka till. Hoppas du har det
bra där nere vännen min! Men kom absolut inte hem och var för brun nu, jag vill inte att folk ska
tro att jag är ett creepy ghost.
Have some fun baby, and do some damage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0